2 minuten

Hulsman & Roestenburg op Terschelling

Een eiland met schitterende stranden, mooie natuur en talloze wandel- en fietsroutes: Terschelling is een perfecte bestemming voor een groepsreis. Coen vertelt hoe het weekend van administratie- en belastingadvieskantoor Hulsman & Roestenburg er op Terschelling uitzag.

Een dag vol activiteiten op het strand

“Eenmaal aangekomen op Terschelling stond al snel onze eerste activiteit op het strand gepland. Oorspronkelijk zouden we gaan ‘Blokarten’. Hierbij zit je in een wagentje, met een groot zeil erop. Wanneer je de slag te pakken hebt, raas je met hoge snelheid over het strand. Helaas was het weer tijdens ons weekend eigenlijk te goed en kon deze activiteit, door het gebrek aan wind, niet doorgaan. Het alternatief dat daarna meteen geregeld werd, was superleuk. Zo gingen we golfen en boogschieten op het strand, waarna er nog tijd over was voor een lekker drankje in de zon. Genieten! We hebben deze dag afgesloten met een lekker diner, en hebben daarna genoten van onze welverdiende nachtrust.”

Personeelsreis terschelling

Wadlopen en kajakken in de zee

“Ook deze dag was weer volgepland met leuke activiteiten. Zo zijn we met een gids op pad geweest om te gaan wadlopen. Hoewel er iets te veel water stond om echt te gaan wadlopen, hebben we een hele leerzame en mooie wandeltocht langs het water gemaakt. Na een stevige lunch stapten we in de kajak, om de Noordzee te trosteren. Het was een half uur flink aanpoten, maar een erg leuke ervaring! Hierna hebben we heerlijk gegeten en met volle teugen genoten van de feestavond bij Hessel. Het was echt een knalfeest!”

Zeehonden spotten

“Het is die nacht nog lang gezellig gebleven. Dat bleek wel toen niet iedereen de volgende dag even fit aan het ontbijt zat. Toch stond er weer een leuke activiteit op de planning. Je kunt de Waddeneilanden namelijk niet verlaten zonder wilde zeehonden te hebben gespot. De zeehondentour was daarom dus ook een groot succes. We hebben wel ruim 35 zeehonden gezien en dat op 20 meter van de boot. Een mooie afsluiter van dit fantastische weekend!”

Ook een groepsreis maken?

Of je nou naar Terschelling wilt voor de teambuilding, of naar Rome voor een weekend cultuur snuiven, het kan allemaal! Vraag hier vrijblijvend een reisvoorstel aan en we kijken samen naar wat het beste past bij het karakter van jouw groep.