3 minuten

Mastop Totaaltechniek B.V. op personeelsreis naar Praag

Onlangs ging Mastop Totaaltechniek B.V. drie dagen op personeelsreis naar Praag waar ze de stad ontdekten via gezellige teambuilding activiteiten! Benieuwd wat ze allemaal in Praag hebben gedaan en hun ervaring met Pelikaan Groepsreizen? Lees dan gauw verder!

Dag 1 | De stad verkennen

We kwamen ’s ochtends vroeg in de morgen met alle collega’s en hun partners aan op het vliegveld in het zonnige Praag. De transfer was precies op tijd en de begeleidster sprak zelfs Nederlands. Op weg naar ons hotel vertelde ze leuke en interessante feitjes over Praag waardoor we gelijk al het een en ander over de stad te weten kwamen. Eenmaal aangekomen in het hotel konden we nog snel even wat eten en daarna was het al tijd voor de Treasure Hunt City Game. Met deze game kwamen we langs vele bezienswaardigheden om daar verschillende raadsels op te lossen. Om nog extra punten te verdienen waren er ook zogenaamde ‘foto opdrachten’. Met een vreemde man of vrouw op de foto of stiekem een foto maken van een ander team. Dit zorgde voor veel grappige momenten tijdens het wandelen.

Eenmaal weer terug op de startplek werd de prijsuitreiking gehouden. Buiten dat het erg warm was en je aardig door moest lopen, was het een erg leuke manier om de stad (en elkaar) te leren kennen!

Nadat iedereen wat vrije uren had om de stad in te gaan, ontmoette we elkaar weer bij restaurant U Pavouka. Dit was een middeleeuwse diner show waar we erg van genoten hebben. Buikdanseressen, vuurspuwers en doedelzakblazers hebben we voorbij zien komen. De sfeer zat er goed in en het eten was lekker. Sommige collega’s zijn na het diner naar het hotel gegaan en andere collega’s hebben het uitgaansleven in Praag ontdekt. Zowel overdag als ’s nachts is hier genoeg te beleven.

personeelsreis Praag

Dag 2 | Drakenbootrace

De volgende dag konden we heerlijk uitgebreid ontbijten in het hotel. Vervolgens stond om 11:00 uur de bus klaar om ons naar de volgende activiteit te brengen; een drakenbootrace! Er was iets niet helemaal goed gegaan met de communicatie waardoor niet iedereen op de hoogte was dat wij daar zouden zijn. Dit is uiteindelijk netjes opgelost en zo konden we de drakenbootrace gelukkig gaan beginnen. In goed Engels kregen we de geschiedenis van drakenbootracen en de veiligheidsvoorschriften te horen. Met twee boten gingen we op pad en hebben we een flink stuk geroeid. De trommelaars waren een leuke toevoeging, maar ze waren soms wel een beetje angstig om in het water terecht te komen… Met spierpijn van het roeien én van het lachen zijn we weer vertrokken. Ondanks dat we wat later klaar waren door de miscommunicatie aan het begin, is de bus gelukkig blijven wachten en heeft ons weer terug gebracht naar het hotel.

’s Avonds zijn we gaan dineren op een boot die over de Moldau voer waarbij het uitzicht prachtig was! Nadat we weer van boord waren, zijn veel van ons naar de Ice Pub gegaan. Hier krijg je een poncho en handschoenen waarna je vervolgens 20 minuten in de pub mag doorbrengen waar echt alles van ijs gemaakt is. Lekker even afkoelen en het ziet er onwijs gaaf uit, een echte aanrader!

drakenbootrace Praag

Dag 3 | Tijd om naar huis te gaan

Deze dag gingen we helaas alweer terug naar huis. Na het ontbijt hebben we uitgecheckt en zijn de meeste nog eventjes de stad in gelopen om de laatste souvenirs te kopen. De bus was weer keurig op tijd bij het hotel om ons naar het vliegveld te brengen. De volgende maandag waren alle collega’s nog aan het nagenieten van dit fantastische weekend.

De ervaring met Pelikaan Groepsreizen:

Onze ervaring met Pelikaan Groepsreizen was erg goed! Het eerste reisvoorstel was prima, maar wij hadden nog wat moeite met het uitkiezen van een geschikte activiteit voor alle collega’s. Dit was geen probleem en we kregen verschillende opties aangeboden om een juiste keuze te kunnen maken. Via de mail kregen we altijd snel reactie van Nadeche, en ook telefonisch was Pelikaan Groepsreizen goed bereikbaar. Last minute hadden wij toch nog wat wijzigingen, dit werd gelukkig meteen opgepakt. Tijdens de reis was bijna alles perfect geregeld. Alle transfers waren keurig op tijd en de activiteiten waren erg leuk. We zullen zeker nogmaals voor Pelikaan Groepsreizen kiezen!

ijspub Praag

Ook op personeelsreis naar Praag?

Past een personeelsreis naar Praag volledig bij jouw bedrijf of ben je nog op zoek naar een andere toffe bestemming? Bij Pelikaan Groepsreizen stellen we een reisvoorstel volledig op maat samen waarbij alles mogelijk is! Vraag geheel vrijblijvend en gratis een reisvoorstel aan en wie weet gaan jullie binnenkort samen op reis!